vandalee https://www.facebook.com/PilatesOlomoucKalokagathia/

❤️

31.12.2021
❤️❄️🍀☀️

Mám za sebou rok splněných přání, který byl nepopsatelně pestrý.

Jsem vděčná za vše a všechny.

Moc děkuji za své děti - jsou neskutečně odvážné, což vnímám jako jejich velký bonus do života, který bude přínosem pro nás všechny. 

Vzhlížím k muži, jehož jméno jsem v roce 2021 přijala za vlastní - je neskutečné, jak se pere se svou bolestí zad a neustále sebe posouvá a tím i všechny kolem. Před 20 lety jsem si myslela, že jsou vlastně všichni muži jako tento, protože i můj dědeček byl neskutečný chlap, který neustále něco tvořil, posouval a tvořil zázraky pro své blízké, ale dnes vím, že je darem takového muže potkat ve správný čas a na správném místě, a proto vůbec nelituji, že jsem prodala Kalokagathii a šla za rodinným životem, kdy mohu naplno prozkoumávat, co jsem v posledních 20letech žila naplno.

Rozhodla jsem se již v roce 2020 svou pohybovou aktivitu minimalizovat, abych mohla posoudit, co vše naplno pohyb tělu a duši přináší. A zde pro rok 2022 mám jasné představy pro nás všechny, jak si zlepšit svůj život, protože to je to nejvíc, co ve své životě vlastně můžeme.

A víte co?

Pohybové aktivity nemusí být vůbec drahé a ani časově náročné. Ale je třeba se naučit naplno vnímat své tělo a k tomu je potřeba se naučit žít opravdově teď a tady bez výmluv a omluv. Pokud chcete skutečnou změnu, tak se naučte správně dýchat - umět dýchat je základ a vědomé dýchání je první krok ke kvalitnějšímu životu.

Moc mě baví pozorovat Johanku, jak provádí dechová cvičení. Říkám si, že to snad ani není možné, že umí to, co většina dospělé populace nikoliv. Denně provádí brániční dýchání pomocí hrdelných zvuků - v tu chvíli se nám z ní stává TYGR (dobře, pro běžného člověka z našeho státečku, se nám z ní stává uvrčený až uštěkaný pes). Je vidět, jak se u toho vždy úžasně uvolní a rozzáří a to jsem měla strachy po jejím narození, že má rozestup břišních svalů, a tak jsem ji pravidelně masírovala hrudníček a snažila aktivovat šikmé břišní svaly - pozor žádným cvičením, jen polohováním, mazlením a hraním. A ona mi teď krásně ukazuje, jak geniální byl Joe (rozumějme Joseph Hubertus Pilates), když propojil jógu, bojová umění, sportoní gymnastiku a vytvořil nadčasový koncept, který lze používat jako úžasnou kostru pro cokoliv - mně dává smysl Pilates obohacovat o spirální dynamiku, ale to až poté, kdy lidé nějakou dobu cvičí a začínají naplno vnímat principy Pilates metody.

A já vás zde nyní budu v roce 2022 teoreticky i prakticky posouvat a překážkou si můžete být jen vy samotní. 

Tak šup do toho.

Zkuste se dnes položit na zem a zkusit pomocí hrdelního zvuku, který můžete regulovat hrudním  dýcháním - plně objevovat svůj hrudník, svůj dech…..staňte se tygříkem a postupně velkým TYGREM a do roka plně funkčním člověkem! (Nebo se staňte pejskem, který se přetahuje o ponožku a vlastně legračně u toho vrčí a postupně se staňte velkým vrčícím psem, z kterého jde až strach a postupně se propracujte k hrudníku, který je plně funkční a zcela vámi ovládán a stává se vaši součástkou, která vás umí rozvibrovat a zcela vyklidnit).Nebudu vám k tomu dávát žádné pokyny - úkol si vyložte po svém….. takové miminko dokonce nevidělo ani tygra a ….. překonejte pocit trapnosti a hrajte si!!!

Krásný nejen celý rok….VLK

Pokud jste připraveni na další lekci, tak sem https://vandalee.webnode.cz/l/nekdy-trochu-zmizim-protoze-se-taky-potrebuji/

https://www.facebook.com/PilatesOlomoucKalokagathia/
vandalee