vandalee https://www.facebook.com/PilatesOlomoucKalokagathia/

Desatero pro maminky, které chtějí vychovat zdravé děti, aneb kalokagathia pro každého. 2. ČÁST

11.03.2021

    Poslouchala jsem dnes ráno skrz “tydlifon” svého “bratra” a představovala si jeho mimiku u každého výrazu - vnímala jsem to “JEHO” teď hned, rychle, nemám čas, potom, nejde...... a měla potřebu ho zabalit do něhy (miluji tento obrat od Marka Hermana), protože těch pár vypíchnutých slov skrývá toliko, co my maminky můžeme zasít a to třeba v dobré víře. Všechna ta slova byla slova, která jsem znala z dětství, která se mi také často vrhají na jazyk, ale učím se je vědomě umlčovat a vždy se usmát, když se mi je podaří zachytit. A po tom zadržení následuje vždy něco, co změní nemálo. Až poté ze svých úst vypouštím něco, co je zcela odlišné od toho, co se mi původně tlačilo na jazyk dle starých známých vět, které se mi v dětství vrývaly do každé buňky - byla bych totiž moc šťastná, aby moje děti nebyly otroky krysích závodů, aby si mohly vybrat své opravdové tempo, kterým oblaží tento svět. Je nádherné cítit vítr ve vlasech, ale ještě krásnější je si ten vítr naplno vychutnat se všemi těmi rozměry, které nabízí, protože jedině tak si jej užijeme každou buňkou a naše tělo i mysl se budou radovat - toto je to, co bychom měly naše děti naučit s veškerou láskou, která k nám matkám královnám patří.

     Královny - zpomalme..... předáme dětem dar radostného života a co více jim vedle své plné pozornosti můžeme nabídnout???


A toto si nezapomeňte pustit - ZDE



https://www.facebook.com/PilatesOlomoucKalokagathia/
vandalee