vandalee https://www.facebook.com/PilatesOlomoucKalokagathia/

3.duben .... aneb ještě tam budem!

03.04.2020

       Posaďte se. Nezapomeňte na sklenku naplněnou vodou nebo hrnek čaje a stáhněte si soubor mp4, který je umístěn nad těmito řádky. Všechny strachy pryč... je to bezpečný soubor.

     Spusťte jej a poslouchejte.....ano, je to MATRIX. Ráno jsem tento odkaz získala od mého vlastně virtuálního známého, který mi byl v posledních letech uchem v těch chvílích, kdy jsem nevěděla, co se mi to v životě děje , co je to za MATRIX. Tome, moc děkuji a všechny tímto zvu na Tebou založený facebookový prostor Spolutvoření v Pravdě a Lásce.

     Vyrostla jsem pod Slepičími horami se svými prarodiči a brala za naprosto samozřejmé, že u rybníku potkám užovky a pestrou skladbu vážek, neřešila jsem kousance od ovádů, .... Všude kolem bylo převážnou část roku zeleno. A to zeleno zůstalo se všemi těmi vůněmi a zvuky uvnitř mě. Věděla jsem, že tu zeleň mám vždy chránit.... ekologickou střední školu v Ústí nad Labem moji pěstouni zavrhli na první dobrou, ale..... když vaše polovina genetické výbavy má v sobě zdravě nastaveno, že je důležité žít v souladu s přírodou a ta druhá polovina též.... přirozeně vás tato výbava vede a vy často jdete někam kam by člověk dnešního typu ani náhodou nešel a své tělo podrobujete zkouškám, které jsou pro 99% lidí naprosto nepochopitelné.

     Pohyb a příroda jsou to nejvíc .... z těchto dvou oblastí čerpáme moudrost, vytrvalost,..... Proto vlastně není nic zvláštního, že jsem v pěti letech dokázala zachránit usychající vrbu, protože jsem věděla, co mám udělat, stejně jako když jsem si ochočila divoké kotě. A až nyní si uvědomuji, co to tehdy vše znamenalo. 

     Celý můj život dostávám úžasné vzkazy.... jen mi někdy dlouho trvalo než jsem je pochopila a až nyní je plně chápu....

     Zcela zásadní byl pro mě rok 2004 a to listopad, kdy jsem poprvé vyrazila za svým tátou do Vysokých Tater.... Najednou přišla neskutečná svoboda, ale roky trvalo, než jsem ze sebe odstříhala a odštípala veškeré svazovací a poutací prvky. A nebyla asi vůbec žádná náhoda, že v den, co jsme se s tátou v tom listopadu objali, začala neskutečná vichřice, která ochromila Tatry a smetla smrky, borovice,....Byl to tehdy žalostný pohled, ale tolik se toho otevřelo:-) Naše Země volala o pomoc a moje srdce též, ale svazovací a poutací prvky jsem neuměla plně vnímat.  Ale díky tomu se mohly narodit mé děti ESTERKA, OSKAR A KALOKAGATHIA. 

     Kalokagathia postupně vyrostla na nejkouzelnějším místě Olomouce.... kousek od centra, ale přesto v záplavě zeleni. Nádherné prostory, které umožňují cvičení i relax se zázemím, které není u menších center bežné. Vlastně moje třetí dítě se stalo splněným snem, ale splněným snem na poli pracovním a to v tomto mém životě není tím zásadním. Ano, plno lidí si může klepat na hlavu, že nyní opouštím něco, co mě stálo tolik sil vytvořit, ale ....... nikdo není daleko (stejný název nese kniha od Richarda Bacha, kterého jsem zde v blogu již zmínila) a já mám zásadnější úkol, který mě činí plnohodnotně šťastnou a já musím šťastnou být, abych mohla plnit tu úlohu, kterou plnit mám:-) A moc děkuji, že mi to štěstí přejete, protože já jej mnohonásobně přenesu ze sebe dál. Na tomto světě zvítězí LÁSKA:-) 

    Budu moc ráda, když se přihlásíte do video kurzu na vandabubenova@gmail.com.... Nejdražší kurz je na 6 měsíců za 2990Kč... investujte do sebe, protože zdaví  je to nejvíc, co každý z nás má. 

     

       

     

https://www.facebook.com/PilatesOlomoucKalokagathia/
vandalee