vandalee https://www.facebook.com/PilatesOlomoucKalokagathia/

A vše je jinak....

19.08.2020

     Psychosomatika mě tentokrát luxusně vyškolila. Inu když tlačíš, jsi zatlačen přesně tam, kde skutečně máš být a ne kde si myslíš, že bys být měl, protože to považuješ za jistou povinnost.

     Vždy jsem dělala to, co jsem cítila, že je správné pro mé děti, zaměstnance a kolegy. Vždy jsem šla příkladem a snažila se, aby byli všichni spokojeni. Často jsem díky tomu měla bezesné noci a nejednou moje tělo trpělo.... cvičila jsem přes zlomeniny, srdce boly..... ale teď už mi to nedovolí ani tělo a ani já sama - když pořád mluvím o sebelásce, tak jdu o5 příkladem :-) a děkuji svému tělu, že mě upozornilo a to nejemně, že dělám něco, co opravdu není radostí pro mě..

      Po více než 10 letech jsem dostala antibiotika a pochopila, že opravdu už nechci každý týden ve stresu sebe přesouvat na ose Plzeň - Olomouc - Plzeň .... jen abych byla ta, co dodrží slib. Mám neskutečné štěstí, že jsem objevila práci snů s týmem snů, je velké štěstí, že můj syn pronesl, že se už těší do školy...... je úžasné, že se skládá náplň Kalokagathie a objevil se velmi schopný lektor, který věřím, že mě plně nahradí..... je čas nependlovat a jen jednou za měsíc si přijet vychutnat workshop a víkendové lekce. Stihla jsem toho za poslední roky až moc a díky Covidu jsem si to uvědomila a nyní již říkám naplno stop - chci se věnovat tomu, co miluji nejvíce a to je má rodina, práce pohybového terapeuta, trénování, pobyt v horách a ve skalách, vzdělávání, malování, tvorba stránek pro členy a nejen pro ně a v neposlední řadě psaní. Už si přeji i nadále spát 7 hodin denně. Mít čas přátele potkávat a nejen si s nimi vyměňovat mezi lekcema pár vět a úsměvů. Konečně mít čas na kulturu. 

Lekce v Kalokagathii (Balbínova 15, Olomouc): lekce s Míšou a Táničkou ještě upřesním ...

STŘEDA 10:00 - 10:50 REHABILITAČNÍ CVIČENÍ - CHUŤ MĚNIT (Tom)

STŘEDA 11:00 - 11:50 REHABILITAČNÍ CVIČENÍ - CHUŤ ZAČÍT A REVITALIZOVAT (Tom)

STŘEDA 15:00 - 15:50 CVIČENÍČKO S RADOSTÍ PRO PŘEDŠKOLÁKY (Tom a Kristýnka)

STŘEDA 16:00 - 16:50 CVIČENÍČKO S RADOSTÍ PRO ŠKOLÁKY (Tom a Kristýnka)

STŘEDA 17:00 -  17:50 PILATES PRO VŠECHNY - CHUŤ ZAČÍT A MĚNIT VE VELKÉM SÁLE (Míša)

STŘEDA  18:00 -  19:00 PILATES PRO POHODOVÝ VEČER - CHUŤ MĚNIT V MALÉM SÁLE (Míša)

ČTVRTEK 10:00 - 11:00 PILATES REVITAL - CHUŤ REVITALIZOVAT (Míša)

ČTVRTEK 17:00 - 17:50 ČIKUNG + DAÓSKÁ JÓGA - CHUŤ MĚNIT pro všechny (Miluška)

NEDĚLE 17:00 - 17:50 MAKEJ NA SOBĚ - cvičení pro zpěvnění a posílení středu těla - chuť začít a měnit (Tom)

NEDĚLE 18:00 - 18:50 MAKEJ NA SOBĚ - cvičení vycházející z principů pilates pro posílení středu těla - chuť měnit a makat (Tom)

Rehabilitační cvičení: Především protahovací cviky s důrazem na Vaše pohybové možnosti. Nebojte se a přijďte se podívat mezi nás. Zaměření na veškeré kloubní spojení, nejen velké klouby.

 

Cvičeníčko s radostí pro předškoláky a školáky: máte pocit, že Vaše děti mají ve školce a škole stále méně pohybu? Hledáte kroužek, který bude probíhat venku, v trávě, na hřišti i v tělocvičně, v dešti i na sněhu? Je Vám blízká prožitková pedagogika? Přijďte se podívat, jak vedeme děti my! Zkušení lektoři- trenér fotbalu a učitelka prvního stupně na mateřské dovolené, kteří mají na paměti, že největší motivací pro sport, je radost. Nebudeme děti nutit do běžecké abecedy. Ani Vám nemůžeme slíbit, že za rok přehodí tenisákem Váš plot. Ale můžem Vám slíbit pozitivní přístup, legraci, motivaci a pravidelný přísun her, běhu, hýbání se a radosti, to především. Ukázková hodina zdarma. Začínáme každou středu od října.

Nedělní lekce: Do nového roku a Vašich předsevzetí daleko, do léta a plavek ještě dál! Ale to nevadí, je tu pro Váš náš nový lektor. Cvičení pro posílení a zpevnění středu těla, často známý pod pojmem core trénink. Hlavním cílem je především náprava správného držení těla. Vhodné zejména především pro všechny se sedavým zaměstnáním. Dále se zaměříme na zpevnění bříška a hýžďových svalů.


            

Mé workshopy v Kalokagathii (Balbínova 15, 0lomouc):

10. 10. 2020 od 8:30 do 10:30 hodin POZNEJ SVÉ PÁNEVNÍ DNO (Vanda Lee).

14. 11. 2020 od 8:30 do 10:30 hodin DECH JAKO POMOCNÍK PRO TADY A TEĎ, ANEB DOVOLME SI CHVÍLI MYSLET NA SEBE (Vanda Lee).

5. 12. 2020 od 8:30 do 10:30 hodin CHŮZE, BĚH A OPTIMALIZACE DRŽENÍ TĚLA, ANEB JAK SE HÝBAT BEZ BOLESTI (Vanda Lee).

Prodloužený víkend plný relaxačního cvičení a sebepoznávání:

- díky dětem a sebevzdělávání jsem v posledních letech opomíjela víkendové akce, protože již byly zcela mimo mou kapacitu, ale nyní jsem objevila úžasný prostor a přišla neskutečná radost, že ač opouštím něco přichází něco jiného, co vnímám jako maximálně přínosné pro nás všechny, a tak začátkem září vymyslím termíny a vše získá jasné kontury, protože spokojenost a kondice jsou nejlepšími pomocníky imunitě a dobrou imunitu já v dnešní době považuji za tu největší vzácnost.

Mé workshopy v rehabilitačním zařízení Rezidence Horní Bříza Plzeň - Sever:

2. 10. 2020 

https://www.facebook.com/PilatesOlomoucKalokagathia/
vandalee