vandalee https://www.facebook.com/PilatesOlomoucKalokagathia/

8.11.2016 po lekci

11.11.2023
Sedím na hrázi rybníku a sleduji nebe na hladině. Jsem tady a teď. Jsem tady a vnímám plně svůj dech. Někde na míle slyším zvuky, ale jsou ode mě taaak daleko, protože jsem tady a teď sama se sebou. Vnímám jen hlazení větru a paprsky slunce mi připomínají, kde je mé tělo. Jsem tady a teď. Ano, takto jsem seděla a užívala života, který byl tak jednoduchý, protože byl teď a tady. A byl to ten život, který nejeden člověk dnes hledá skrze duchovní vědy i nevědy. Moderní člověk módně duchovně žije a vtiskává si do svého nabitého deníku 90 minut toho potřebného duchovna. Všichni teď dýcháme, všichni teď cítíme, všichni se teď radujeme, všichni žijeme!!! Nebo nežijeme? Probuďme se....duchovno máme každý v sobě a těch 90 minut je jen přidanou hodnotou toho, co bychom měli plně vnímat po celý den. Nikde nedostanete návod... nehledejte ho ani. Radujte se! Vnímejte každý milimetr sebe samých. Nesnažte se něco objevovat. Zkuste jen plynout. Zkuste si těch 90 minut nekrást... zkuste v nich jen plně zhodnotit to, co jste načerpali všemi svými smysly. Nechtějme zázraky, ale zázraky tvořme v každém okamžiku.
https://www.facebook.com/PilatesOlomoucKalokagathia/
vandalee